Problem med att stänga ner e-plånböcker

Många online casino spelare väljer e-plånböcker som sin favoritbetalningsmetod när en transaktion av riktiga pengar görs med ett online casino. E-plånböcker har blivit ett av de mest accepterade sätt att göra transaktioner av pengar på nätet.

Anledningen till att e-plånböcker har blivit så populära är att de skyddar klientens information och minimerar risken för finansiella bedrägerier och identitetsstöld.

Individer kan öppna ett konto hos en eWallet och registrera sina kreditkort. Alla transaktioner som görs betalas med e-plånboken utan att någon handlare får tag på information om kreditkortsuppgifter eller personlig och privat information.

Möjligheten att använda e-plånböcker har länge tilltalat online casino spelare på grund av hur lättanvända de är, samt deras säkerhet och det faktum att byte av information är och förblir privat.

Ibland kan en situation förekomma där en spelare upptäcker att hans eller hennes e-plånbokskonto har stängts ner av casinot eller att det inte går att komma åt pengarna på kontot. De flesta skulle naturligtvis börja få panik och tro att de har lurats på något sätt.

I de flesta fallen är detta inte fallet alls. Där spelaren har tillgång till sitt eWallet-konto men har begränsad tillgång till överföring av pengar beror detta vanligtvis på att kontot har frusits snarare än att det har stängts ner. Ofta händer detta på grund av att spelaren har nått sin gräns för transaktioner inom en viss tidsperiod.

Spelaren kan verifiera detta hos e-plånbokens kundtjänst och försäkras om att hans eller hennes pengar är säkra och att allt som måste göras är att vänta en viss tidsperiod. I framtiden bör spelaren tänka på att dela upp alla transaktioner med online casinot i mycket mindre summor eller uppgradera sitt e-plånbokskonto för att tillåta en högre transaktionsgräns.

Ett till problem som skulle kunna förekomma är att spelaren misslyckas med att logga in på sitt konto, vilket skulle kunna innebära att kontot har stängts ner. Detta kan hända när spelaren inte har använt kontot på väldigt länge, vilket resulterar i att e-plånboken klassificerar kontot som inaktivt och stänger ner det för att undvika obehörig tillgång till kontot och eventuella bedrägerier.

Denna situation kan rättas till genom att ringa ett enkelt telefonsamtal till kundtjänsten samt att skicka några dokument med antingen e-mail eller fax för att verifiera ens identitet. I fall att kontot har stängts ner på grund av ovanlig aktivitet som extremt stora transaktioner måste spelaren kontakta kundtjänsten för att verifiera den stora transaktionen för att kontot ska aktiveras.

Dela Med Andra

Nätets Bästa Casinon

Bonus € Besök
705kr Spela Nu!
888€ Spela Nu!
2000kr Spela Nu!
20,000Kr Spela Nu!
7500kr Spela Nu!
2000 kr Spela Nu!
10,000 kr Spela Nu!
24,000 kr Spela Nu!
1000 kr Spela Nu!
100€ Spela Nu!
OnlineCasinoSajt.se - Den kompletta länkkatalogen och informationsportalen för online casino och spel
Copyright 2009 -2010 OnlineCasinoSajt.se - Alla rättigheter reserverade.